111203


Hejsan alla små pirater!

Jag har nyss kommit hem efter ett par timmar i stallet, har ätit sen middag och nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och läsa lite innan jag kryper ner i sängen, imorgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästarna och därefter så åker jag och spenderar dagen med N och lillskrutten Anton. Inte så tokigt det inte!

... tror ni det blev någon slipning och målning igår då? Nejnejej, vi gick på bio och såg In time och därefter tog vi fraam vinet och lyssnade på gamla 90tals låtar och slutade senare framför Patrik 1,5 och när den var slut hade klockan hunnit bli 02.10. Trevlig lördag men inte så som den var tänkt, men vad gör det? det kommer ju faktiskt flera dagar nästa vecka. HAR NI HITTAT PÅ NÅGOT KUL I HELGEN?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0