off to aussie


Godday´

Har nyss kommit hem ifrån stallet i det äckliga skitvädret, om det var roligt och härligt att rida ut idag? Nah det kan jag inte säga. Igår efter mötet så åkte jag hem och hämtade upp hund och älsk som följde med till stallet, vi kröp ner i sängen direkt vi kom hem igen och började kolla på Home Alone. (Tradiotion vi har runt jul, hihi). Vaknade tidigt och åkte och släppte ut hästarna, mockade, fixade foder och red. Nu ska jag göra absolut ingenting ett tag, fårse vad som ska hittas på sedan.

Meningen var att jag skulle åka till fjärrås idag och sovit hos min vapendragare L men jag gör så att jag åker ner till morgonen istället. Ska köra henne till flygplatsen imorgon, hon kommer inte hem förens slutet av februari igen. buhu. Tuffingen ska till Thailand med familjen och sedan sticker hon till Australien själv därefter. Hade oxå velat, so bad. Hoppas du får en fin resa vännen ♥


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

är man avis eller??? pffffffffffff.. ge mig snö eller en utlandsresa ffs!

2011-12-13 @ 11:21:18
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Sjukt kul!! Vill också ut och resa! :O

2011-12-13 @ 16:49:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0