second hand


Håller just nu på med en storstädning här hemma, måste dock ta en paus med den för att skriva en handlingslista snart för vid 17 ska jag hämta upp hjärtat på jobbet så ska vi åka och handla. Jag är riktigt sugen på.. tacopaj!! Så förmodligen blir det dagens middag, men time will tell.

Igår så besökte jag och B emmaus här på hisingen, jag fick med mig 5 böcker, ett fat och en matta hem. Second hand är något jag har fått kli av att bara tänka på innan, men nu är jag inne i någon jävla fas då jag ska göra allt själv. Ett nytt "matsalsbord" är på ingång som jag ska fixa iordning och måla vitt, det är rätt enkelt så jag ska ha lite massivare stolar till så det är jag på jakt efter nu, samt en fin, stor kandelaber att ja på bordet med. Finns många som är fina nya, men håller även utkik på second hand.


Kommentarer
Postat av: anna

åh tacopaj är bland det godaste som finns!

2011-11-16 @ 18:15:54
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0