111129


Alltså, när jag körde hem till pappa i söndags så var det inte en gång jag var nära att blåsa av vägen. Det var helt gaaaaalet hade jag insett att det blåste så mycket som det faktiskt gjorde så hade jag inte satt mig i bilen helt klart. Nåväl, både jag och bilen kom dit hela. Igår hade jag mycket för mig med så var hemma runt 22, då kröp vi ner i sängen och kollade på Dexter. Var ute och gick en morgonpromenad i det inte så härliga vädret imorse, sedand ess har jag hållt på att plocka och städat här hemma.


vädret gör inte så jag längtar ännu mera till thailand direkt... 10 januari it is.





Kommentarer
Postat av: Asrin

Heeej!

Jätte söt blogg du har! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin?

kram <3

2011-11-29 @ 18:23:00
URL: http://fannyaaa.blogg.se/
Postat av: jenny

d där ser gått ut.:) gå gärna in på min med

2011-11-30 @ 15:32:53
URL: http://jennysoulstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0