första hemlagade lunchen på tre veckor, underbart gott.


måste erkänna att det var rätt nej JÄVLIGT gott att äta hemlagad mat till lunch idag, drog ihop en ost och skinksås och en liten tomat i det oxå, så himla mumsigt och lätt. Till middag blir det dock egna hamburgare, inte helt tokigt det heller. Kan säga att det blir en luuuuuuugn och fin fredag för våran del, är fortfarande helt efter i sömnen så ska bli gott att kunna gå upp exakt när jag vill imorgon. Vi ska åka till Orust vid 13, ska äntligen få träffa mina superfinaunderbara systerdotter som idag blir 3 veckor gammal ♥ som jag har längtat efter att få träffa henne. Jag gissade på flicka, och rätt hade jag hihi. En till liten hästtjej i familjen, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0