morgonpigg typ?


Hellu i kylan, har precis kommit hem men har bara svirat om till ridkläder och ska nu bege mig emot stallet. Vi var ute på Orust igår och besökte min fina syster och fick äntligen träffa min systerdotter (som för övrigt är superfin och jag är stoltaste mostern på jorden!) och åt lite tårta och bulle, sedan åkte vi vidare till mina svärisar där vi åt middag och stannade även kvar över natten. Igår vaknade jag strax efter 8, idag vaknade jag strax efter 7 och gick upp - härligt såhär på en söndag när man har absolut inga måsten? Imorgon ska jag jobba, kan slå vad om att jag kommer vara långt ifrån så morgonpigg bara för att jag "måste" upp då.

Vi ska ta en promenad i kylan och halkan, vad sysslar ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0