EEEEEEEMIL! förgrömmade unge


Jag har alldeles precis kommit hem, har jobbat dygn och där av min uteblivenhet. Efter att ha jobbat i 27h och oroat sig för att inte kunna ta sig hem ända sedan igårkväll (pga. stormen, huja vad det har blåst!) och för att direkt efter jobbet ta sig till kontoret för ett möte med chefen för att därefter åka direkt till stallet och ta hand om sin häst har jag ÄNTLIGEN landat hemma, men det blir att trotsa trötthetern och sätta fart med att börja städa och tvätta här hemma nu. Lägger jag mig ner så sover jag inom 2 röda, hade gärna gjort men kommer slockna för flera timmar och ska upp och jobba imorgon med så behöver sova inatt ordentligt.


Det blåser fortfarande som fan ute men det kommer fram egrann sol emellanåt. Min kille sökte sig till solen direkt, så gott.


Kommentarer
Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Vart är bilderna i headern fotade? :)

2012-01-04 @ 17:19:44
URL: http://saraklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0