Falsterbo Horse Show

 
Hejsan alla pirater!
 
Gick och la mig 02 i söndags och gick upp 05 igår, körde 32mil, anlände till Falsterbo horse show, kollade lite på 5 och 6 åringarna som hoppade och shoppade lite till min stjärna innan vi begav oss dom 32 milen hem igen. Som sällskap hade jag min fina syster (och min fina systerdotter!) och S ifrån stallet. Hade en mycket trevlig dag fo sho. Det blev jag som körde båda vägarna, men det hade jag då inget emot med sånt trevligt sällskap. Tur hade vi med vädret oxå, det kom ett par regndroppar men annars var det sol/moln om vartannat hela dagen. Lugnt med folk med så man kunde gå i dom flesta montrar utan att trängas SÅ JÄVLA SKÖNT!
 
 
 
 
Ska ta kort och visa vad jag handlade till min Melwin någon dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0