Prinsen är hemma!

 
Förstår inte varför mitt inlägg publicerades idag när det var i förrgår jag tryckte på publicera? What thä häck. Igår kom iaf min nya stjärna - coolaste någonsin. Himla lugn och fin, våran första dag har gått fint. Han är dock lite känslig emot alla flygfän så han fick stå inne i några timmar idag, annars har allting gått väldigt bra.
 
Imorgon tänkte jag gå upp runt 6-7 för att åka till stallet en sväng innan jag ska jobba, jobbar dock bara några timmar så jag åker tillbaka dit sedan för att ta en lite skrittrunda på honom och för att mysa lite med Starshine. (vars ägare jag försöker få tag på utan någon framgång...). Har inte fått tagit några ordentliga kort på honom ännu men det fixar jag nog imorgon kan tänkas.
 
Gonatt hälsar prinsen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0