fullt upp så att siA.


Jag lever, har bara haft galet mycket att göra.. har som sagt varit funktionär i stallarna under GHS 2012 (Göteborg horse show 2012) vilket varade över 1 vecka för våran del och sedan jobbade jag på mitt jobb med så jag hade alltså dubbelt upp som ni kanske kan förstå?! Sov otroligt lite under den veckan och tog igen mig i sömn förra veckan en hel del, har haft fullt upp med allt annat oxå förvisso..  typ ny häst osv.     Solly får thät!


Ena stallgången, vi står längst ut till vänster
. Det är 13 boxplatser.



Här är hon, stjärnan. Vi har redan fått en grym kontakt, hon är verkligen helt fantastisk.



klippte bort allt jävla skägg idag, hon ska även få en klippning i veckan i form av täckesklippning.



hon fick en fin lami-cell grimma inköpt på mässan på GHS.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad söt hon är!

2012-03-05 @ 08:13:26
URL: http://haner.blogg.se/
Postat av: Line

Riktigt fin design, gjort den själv?=)

2012-03-05 @ 19:52:25
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0