grubbel

 
Goday´ har egentligen inget vettigt att skriva fortfarande eftersom jag inte kan dela med mig utav det som är i min skalle tjugofyrasju just nu. Jobbade ivartfall igår och sedan är det min jobbhelg så är ledig nu onsdag och torsdag, hade gärna jobbat för att slippa grubbla så extremt och för att extra pengar verkligen behövs just nu, vem tackar nej till extra pengar änna?
 
 
 
Bjuder på ett par bilder ifrån i lördags förmiddag sålänge. Jag agerade barnvakt medans syster red lektion i lördags förmiddag!
 
 
 
lillan sov ett tag så undertiden kollade jag på syster, men när hon vaknade så gick vi iväg på en promenad.
 
 
Vi hittade lite kalvar.
 
 
 
Vi gick in och kikade på dom "nykläckta" kavlarna med.
 
 
 
Ett par dagar gammal liten kalv.
 
 
den lille kalven råkade mua för högt och det var inte T beredd på och blev lite ledsen i två sekunder innan hon började skratta igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0