när ska man lära sig?

Halloj!
 
Kom hem sent igår och kraschade i sängen direkt och har varit igång och iväg hela dagen idag, skulle varit till tandläkaren men när jag väl kommer dit så är det fel dag - IGEN. Hopplöst!! (tåls att tillägga att jag åker ca 4,5mil enkel väg för att komma dit) Fick iaf en klipptid bara sådär och blev avmed drygt 1 decimeter av mitt svall. Nu är det snart löning och då kan jag även påbörja att bli blond igen direkt jag får en tid. Dumma mig som ALDRIG lär mig att jag ska vara blond, blond, blond, blond. Jag envisas varje gång och jag ängrar mig lika mycket varje gång efter en vecka eller två, ett tag vägrade min frisör färga mig eftersom hon vet såväl att jag kommer ångra mig och vilja bli blond igen men jag är som sagt envis och "JODÅ, JAG VILL.. JAG KOMMER INTE ÅNGRA MIG, JAG LOVAR!" jomen tjena.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0