ostabilt.

 
Ostadigt väder ute, ena sekunden är det skinande sol, blåst och i den andra så vänder det till väldigt grått och ser jävligt hotfull ut - bara du sätter foten utan för dörren så kommer det ösa ner regn på dig! muhahaha tyP. Påtal om regn, igår efter jag slutat jobba så skulle jag gå bort till parkeringen en gångväg på ca. 10min och regnet bara forsade ner, gissa om jag var glad? en tygjacka och tjocktröja ni kan ju gissa om jag var pisseblöt ända in till underkläderna.

Nåväl, idag är jag ledig och det är så himla skönt. Har städ och tvättdag här hemma, ska åka en sväng till stallet om en stund. Vi hade planer på att åka ut till någon av öarna senare när hjärtat slutat men vädret är ju så ostadigt så vi tar nog det en annan dag istället. Är ju faktiskt ledig i helgen så då ska vi nog ta och hitta på något, kanske ta en helg ute på orust? Vi ska försöka komma iväg till Åland i slutet av september med, älskade Åland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0