S T R E S S!

 
Har precis kommit hem ifrån första vändan i stallet, det var jag som hade lunchfodringen idag och hade tänkt spendera hela dagen i stallet och vid 15.30 så kommer tandläkaren till stallet. Istället så ska jag nu åka och jobba i ett par timmar för att sedan stressa tillbaka till stallet för att hinna få Melwins mun kollad. Jag hoppas att få gå kl. 15, ev. 15.30 eftersom det ändå är så många som ska kollas igenom så om Melwin är sist gör det absolut ingenting för då slipper jag stressa ihjäl mig.
 
En hungrig kille med en fluga i pannan(haha!) som stod och gnäggade när jag kom, min fina fina fina Melwin. Jag är så nöjd med mitt hästköp, visst - han är inte något utbildad i dressyren och stressar något så otroligt i hoppningen och det är grymt mycket arbete med honom men han är en helt fantastisk individ, så snäll och godhjärtad. Han är så cool och orädd! Han kommer bli superfin i dressyren, åh kan knappt bärga mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0