soffmys

 
Gokväll´
 
Sitter hemma nermyst i soffan med en jävla massa tjocka kläder, tofflor och invirad i mysfilten - om jag fryser? Något så fruktansvärt, har haft lite sådär halvont i halsen och varit lite stel och haft ont i kroppen i några dagar och igår så ringde dom in mig på jobb som skulle vara för några timmar men slutade kl. 08 imorse och har spenderat alla timmar på en hård och kall jävla bänk på sahlgrenska. Tror helt enkelt att det ev. kan vara en förskyldning på väg eller så är det bara överdriven trötthet som spökar. Gick ju upp vid 6 tiden igår och kom i säng 08.30 imorse, sov i tre timmar innan jag steg upp för att åka till stallet = ingen sömn alls typ och är helt förstörd ungefär. Imorgon har jag utsläppet i stallet och sedan är det jobbhelg som står på schemat, är så otaggad så det finns inte.
 
Vi får se när vi är igång igen med ridningen, förhoppningsvis nästa vecka lite lätt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

usch krya på dig! jag är också genomförkyld men hoppas det blir bättre av lite värme :)

2012-09-07 @ 09:52:00
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0