Låt mig få presentera Cornelia

 
HEJ IGEN!!
 
Nu kommer jag nog sätta igång här igen, först ut - NY HÄST!
Japp helt riktigt, ny häst. Dock har jag henne på foder i några månader så jag verkligen känner att allt är 100% innan köp. En stor och fin halvblods dam född -00 på 175cm (ska dock mäte henne då jag tror hon är snäppet högre). Hon är av okänd stam och har inte gjort vidare mycket men hon är super fin och jag tror det blir supeb. Har tagit lite snabba "första dagen" bilder så ni ska få se. Utveckling är iaf vad som står på schemat. Jag är helt såld på henne redan fasten hon inte är i sin bästa form så att siA (Ful i pälsen och omusklad) men vi har startat igång lite lugnt och försiktiga med tömkörning och ska direkt jag är frisk ifrån lungsäcksinflammationen och dunder förskyldningen sitta upp och börja skritta henne med. (mobba inte hennes pannlugg, då blir hon ledsen)
 
 
Detta möttes jag av när jag åkte och kollade på henne. Inte det vackraste häst jag sett men hon vann mitt hjärta på 10minuter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0