pics fråm thä mobiltelephåne.

Nu har vi kikat klart på Jägarna 2 men ska sätta på nästa film och mysa ner oss i sängen istället för soffan, är helt slut så jag tror på att jag kommer slockna rätt fort när jag väl lagt mig i sängen. Vi har som sagt haft en superbra julhelg med våra kära familjer ända fram tills idag. Vi hade sagt inga julklappar iår, som tidigare år med - tror ni att det hölls? givetvis inte, vi blev bombade med massa fina julklappar.


en trött tjej som var vaken i ca. 40 timmar.. nästa år ska jag INTE jobba julafton (eller natten till) för jag var helt förstörd hela julafton.





potatisgratäng, köttbullar, prinskorv, ägghalvor med majonäs, rödkål, rödbetssallad, och omelett med kantarellstuvning och en liten bit skinka. Det är ungefär vad jag äter av all julmat, roligt va?!
ingen sill och jansons här inte.



efter min släkt åkte vi till älsks, julklapparna var gömda, busigt.



dom är galna mina svärisar, fick tokmycket julklappar.



Sally bland alla fina julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0