farsdag firande!


Har precis kommit hem efter en jävla kasspisshelvetesmorgon på jobbet, skulle tagit 09 färjan hem men ICKE då assistenten som ska vara med på morgonen samt ta över efter mig när jag ska gå inte kom. Var sådär glad, brukaren var inte heller glad så att siA så det var en riktigt skitmorgon helt enkelt. Fick gå vid 11.37 och då gick färjan ifrån bratten istället för tången, springa dit bort i en tjock dunjacka och en skitenödig hund är fan inte det ultimata. Hann gjorde vi ivartfall, precis när dom skulle ta av "gången" snälla som väntade när dom såg mig.

Har inte fått sova inatt heller pga. strul på jobbet så jag är nu aptrött, ska sova 1-2h och sedan åka till stallet för att mocka och gosa, hinner inte rida tyvärr då pappa kommer hit senare, vi ska gå ut och käka bara jag och han för att fira farsdag, samt få lite far och dotter tid vilket var ett tagsedan.


världens bästa pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0