120829

 
 
LILL LÖRDAG!!!!! (YEEEEEY, FUCKING YEY!! UT OCH SUPA!) - tankar från en 15-17 årig flicka typ.
 
... nej vänta lite nu, onsdag var det och hela dagen har jag röven full med att städa och fixa här hemma. Förutom denna lilla pausen så håller jag på med att storstäda och skrubba varenda liten millimeter av toaletten, F ska kolla på den idag då den läcker något så enormt. Vi har dock bestämt att vi ska byta så han ska väll mest kolla vad för delar eller något han behöver för att utföra jobbet, han ska även ta en titt på lite andra rör här i huset. Vi bor ju i ett hus som är ifrån tidigt 50tal och det är nog ingenting som är gjort sedan dess med alla rör osv. F är ju min systers man så hela familjen kommer det innebär en massa massa massa gos med min fina systerdotter under några timmar. Vi ska käka middag osv. ska även göra efterrätt det var längesedan. Ska bara klura ut vad jag ska bjuda på, sedan ska jag åka och handla och sådär med när städning av huset är slutfört. 
 
 
Perfekt att ha en egen VVS företagare ingift i släkten vid tillfällen som dessa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0