blåst och pigg häst.

 
Klockan är strax 22 och jag har nyss kommit hem ifrån stallet, har gått utan mat sedan kl 13 så jag var vråååålhungrig nu när jag kom hem slog ihop en egen snabb pyttipanna, tog potatis, bacon, purjolök och paprika det som fanns till hand i kylskåpet typ.
 
Idag var det en laddad kille jag red på, känns som om han har börjat testa mig lite nu med, han är fortfarande snäll men lite småsaker som känns som typiskt testande. Har snart haft honom 2 månader, tiden går fort alltså. Nåväl, vi red en runda där hästarna brukar vara lite pigga, spec. vid en slinga där det ligger stockar nergrävda i marken, red mellan S och E med en supertaggad kille som mest bara studsade omkring och blev otroligt stark. Men tror det var många faktorer som bidrog ida - han vilade igår, det var första gången vi var fler än två som var ute tillsammans och det blåste som fan. Annars var det en mycket trevlig ridtur med trevligt sällskap.
 
 
Bild ifrån provridningen, L provhoppar Melwin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0