kvalitetstid med syster m.m familj.

 

Gokväll´
 
Sitter här hemma i soffan och verkligen njuter av kvällen, har faktiskt tänt lite ljus och ska kika på Weeds. Har haft ett par riktigt mysiga timmar tillsammans med hjärtat, P, F och lilla T. Hon växer så det knakar i vanlig ordning, mosters lilla skrutta. Ska försöka åka ut till Orust någon dag nästa vecka och vara lite med henne.
 
Jag lagade min hawaiigratäng med en god sallad till middag och så gjorde jag en äpplepaj med vaniljvisp till efterrätt, längesedan vi åt efterrätt här hemma. Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan ännu mer och sedan blir det snart natten, upp tidigt och rida och kl. 11 ska jag möta upp en vän i stan!
 

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, nä det kanske är sant! ;D men gamla människor har på något vis så mycket att säga ;D

2012-08-30 @ 20:28:38
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0