ridport tre hästar

 
Gokväll´
 
Sitter här hemma i soffan och tänker lite, tänker lite på att jag hatar mina vader. Jag finner aldrig några stövlar som passar, det är för mycket muskler och det gör mig irriterad. Jag behöver special beställa - vilket inte är någon nyhet utan jag har vetat om det i flera år men jag vägrar ge mig. Jag har ivartfall inte råd inom dom närmaste 6månaderna att special beställa ett par stövlar så jag gick nöjd hem med ett par nya ridskor och ett par nya chaps (som jag med har svårt att hitta många gånger, men ibland så!) istället. Nu är det dax för mina gamla att gå i graven, vilket borde skett för längesedan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

tråkigt att behöva specialbeställa hela tiden, man blir ju väldigt begränsad.

2012-08-23 @ 06:57:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Martina- Retard Riders

Vad trist, hatar när saker bara inte kan passa liksom! ;)

Svar: Ja, hahaha det är värdelöst. Och inte snacka om dyrt :P
kthenewone.blogg.se

2012-08-23 @ 13:17:16
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0