dogwalker


Första jag gjorde när jag kom hem ifrån jobbet var att dyka på brevlådan, men inget fyrkantigt kuvert där inte... hoppas att det anländer imorgon. Väntar på en bröllopsinbjudan! ♥



Jag har varit väldigt off här på bloggen med flera anledningar jag har tex. bytt jobb, eller skaffat mig ett till kanske det heter? Jag är numera hundrastare på halvtid under vardagarna, går runt 1,5-2 mil under tiden jag jobbar och det är superhärligt, spec dagar som denna då det är runt 0 grader och solen bara skiner. Hundarna jag har på min rutt är super goa med. Trivs utomordentligt redan!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Förhoppningsvis landar det i din brevlåda imorgon :D

2012-02-15 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0