semester

 
Halloj alla sjörövare!
 
Har haft fullt upp i veckorna kan jag säga, och utan dator.. har ju givetvis mobilen MEN det vill inte funka för mig med det nya här på blogg.se. Jag har iag haft det gott hemma hos syster och myst en himla massa med min fina systerdotter, jag har även varit i Trollhättan i flera dagar under "Fallens dagar" och jobbat som bartender - stod i backstage - rockbaren-´s öltält hela helgen och jag har haft fantastiskt roligt. Ska jobba på "knorrfesten" för backstage med, bakom baren i öltältet igen. FANTASTISKT!
 
Har fortfarande Melwin på orust men jag hämtar hem honom imorgon, fasten det varit gott med lite "semester" så ska det bli skönt att ha allt som det brukar här hemma, beheöver komma igång med träningen igen osv. Har varit väldigt slappt på den fronten det senaste måste jag erkänna.
 
 
Bjuder på lite bilder ifrån mobilen på dagar veckan/veckorna som gått...
 
 

Kommentarer
Postat av: emmy

oh tack :D

2012-07-26 @ 17:58:47
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0