ruskväder kom tillbaka


Vaknade klarvaken vid 06.20, det har nog inte hänt så många gånger. Det har regnat och blåst typ storm hela natten och så även imorse. Det blåser fortfarande rejält men just nu är det faktiskt uppehåll och solen kikar fram med ett par strålar då och då. Jag var i stallet strax innan 09 och myste med Melwin och lallade runt i en evighet med allt. Gav hästarna lunch vid 12 och åkte hem. Hade tänkt gräva ner mig i soffan resten av dagen eftersom det varit så dåligt väder men nu när det är bra så funderar jag på att göra något annat. Är dock helt slut i kroppen, så hoppas att vädret blir sämre strax igen så jag får en anledning till att stanna inne. HEHE!
 
 
Hade gärna haft ett datum som skriker "SEMESTER" men vi har inte kommit övrens om vart och när vi ska åka ännu, dock lutar det åt att vi åker i Mars för ovanlighetens skull.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan

Vill bara tipsa om bloggtävlingen där du kan vinna entrébiljetter till en valfri dag på Hästmässan i Borås som äger rum helgen 12-14 Oktober.

Stockholmsjenna lottar ut 10 st biljetter! Klicka dig in här för att vara med i tävlingen: http://stockholmsjenna.se/?p=10033

2012-09-14 @ 20:12:08
URL: http://stockholmsjenna.se/?p=10033
Postat av: Madame Hoffa-en rolig blogg som du inte vill missa!

Herregud vilka härliga bilder!

2012-09-14 @ 21:51:27
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0