season finale


gokväll´

Har precis kommit hem efter en hel dag med slängande hit och dit, har jobbat nu på kvällen bland annat. Indandlade näst sista julklappen idag med, fick även med mig min andra julklapp ifrån pappa.. fick ju en i lördags med, nya vinterhjul till den nya bilen. Han är bäst! ♥ Om ni vill veta vad det är får ni kika in imorgon för just nu är jag aptrött och ska duscha och slänga mig i sängen och kika på säsongsavslutningen av Dexter med min bästaste.

favorit seriemödarn fo sho!


Kommentarer
Postat av: anna

OMG jag ÄLSKAR dexter och satte i stort sätt i halsen under slutsekunderna av avsnittet! Så jävla bra!



sv: Jag kommer gärna med tips, säg bara vad ni vill ha tips på :)

2011-12-20 @ 08:56:35
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0