sliten tjej....


Godday´

Har precis kommit ur duschen och den hoppade jag in i så fort jag kom hem ifrån jobbet, nu är jag ledig ända fram tills på fredag och det känns jävligt skönt för jag känner mig sliten som få, vääldigt dåligt med sömn dom senaste 2 veckorna. Nu ska jag väcka hjärtat som ligger och snarkar fortfarande, stackaren är både sjuk och utsliten - dessutom var han på julbord igår med jobbet.

Vi har lite planer nu och fram till kl. 15, därefter är det nog dax att börja bege sig emot stenungsund.. Vi ska fira lite tidig julafton idag tillsammans med pappa och hans donnas familj, ska bli väldigt trevligt.


julen 2010





Kommentarer
Postat av: kajsa

hoppas du får en treevlig lördag!

2011-12-17 @ 17:46:24
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0