coming home for christmas


Blev inget inlägg igår, av den enkla anledningen till att jag fick ett mycket kärt besök. En utav mina bästa vänner som numera bor i Los Angeles för att han pluggar är hemma över jul, igår ringde han och hade tid över för mig - tror ni att jag var sen med att säga nej? eh skulle inte tro det, vi spenderade dagen/kvällen hos honom med en jävla massa godis, kinamat, home alone 2 och framför allt en himla massa prat. Han är så saknad! ♥ Jag var hemma runt 23 och gick och la mig direkt, skulle ju upp tidigt idag med då jag har tusen saker att göra.


2008 och 2007 tror jag?



2009




Kommentarer
Postat av: topDressgae

Nu har vi en mer tävling om ett br schabrak + lindor i färgen carribean blue!

http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment



Sista chansen att anmäla sig idag!

2011-12-22 @ 21:32:23
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0