111205


Började dagen i stallet på morgonen med utsläpp och mockning, vid 11 skulle jag vara inne på kontoret för ett personalmöte (tyP första gången jag är på kontoret, det bjöds på lunch a´la sallad (kyckling och bacon) och sedan morotskaka, namnomnam) och därefter åkte jag tillbaka till stallet och red osv. Har även varit hemma en sväng hos en kollega och tjötat lite, riktigt trevlig tjej!

Resten av kvällen ska jag bara njuta av att göra ingenting, för det kommer bli två riktigt långa dagar framöver. Imorgon måste jag gå upp vid 04.45 eftersom jag börjar aptidigt och ska jobba dygn, om jag kommer vara trött? skämtatttttttte. Har fullt upp på onsdag med, mer om det senare! :)




Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

mysiga bilder :)

2011-12-06 @ 17:38:32
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0