våran nya bil, hyundai i30 kombi


I lördags hämtade vi ut våran nya bil, cabben är min svarta lilla pärla men det är bara att inse att den är alldeles för liten för mig/oss och våra behov så den har fått flytta hem till pappa, givetvis kommer jag lånan till sommaren. Nu har vi istället köpt en hyundai i30 kombi, diesel, årsmodell -12. Kan köpa mitt egna jävla spån utan att låna större bil, kan dra min egna häst, kan ha hunden BAK så hon inte smutsar ner bilen och ja, det finns plats helt enkelt. Jag är toknöjd med den. Att vi har 6mån gratis försäkring, 5 års nybilsgaranti, skattefri 5 år, och en massa andra plus är inte fy skam det heller direkt.


Ni får två kassa mobilbilder ifrån imorse sålänge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0