the first one


Igår tog jag och åkte till Orust för att spendera dagen där, först ut var syster och F. Dom var dock inte hemma när jag kom så jag passade på att kela lite med hästarna sålänge, svinkallt var det ute med. Huset kommer bli så jävla fint när dom är färdiga med bygget. Det är min morfars gård tidigare, så dom ska total renovera hela huset så dom har dragit ur hela övervåningen och ena toaletten/kontorsdelen.

Efter det besöket så åkte jag vidare till mina svärföräldrar där jag var i hela sex timmar, vart vi gjorde av tiden har jag ingen aning om. Började med middag och sedan en massa tjöt, dom är så goa. (och ja, jag var där ensam. Hjärtat var hemma i göteborg!)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0