underbara helg.


Jag lever, lovar.

I fredags hade vi en riktig tjejdag/kväll och det var väldigt trevligt i sin vanliga ordning. På lördagen så åkte jag till orust och till mina svärföräldrar där hjärtat redan var, så resten av helgen har spenderats där. (Tog även en sväng till mamma och hämtade en klippmaskin osv. på söndagen). Vi kom hem rätt sent, tog stallet på hemvägen så vi kraschade i sängen och kikade på film. Bra avslutning på en bra helg fo sho, har på känn att det kommer bli en jävligt bra vecka oxå.


var som sagt och hämtade klippmaskinen och sådär hos mamma, gick givetvis ut och kelade med älskade Pistol, vad jag saknar honom.
Gosade även med mina två andra favoriter, Preme och Nischaala.










Kommentarer
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Fantastiska bilder! Jag älskar hästar<3



ps. tack för dina fina kommentarer :D

2011-12-08 @ 10:20:30
URL: http://http//:www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0