Curium balsam


Idag har det varit fullt upp, imorgon och på söndag likaså. Har varit i stallet i en massa timmar idag i sin vanliga ordning, vi klippte manen lite, hovskägg, tvättade svansen osv. Köpte även nytt läderbalsam idag då mitt vanliga var slut, körde på ett nytt idag som det bara pratas gott om. Köpte lite smått och gott på tre Hästar idag, samt två nya foderhinkar.

Imorgon så börjar dressyrclinicen som ska vara i helgen, Lova ska rida Starshine kl. 9 på första lektionen och så rider jag på söndag, ska givetvis dit och kika hur det går för dom till morgonen och för att ta kort, så kl. 8.00 ska jag senast vara i stallet. Tidig morgon och sen kväll idag, bra kombo för en morgontrött som mig. Direkt dom är klara där åker jag hem och fixar mig, tar med mig hjärtat och åker emot Uddevalla för dop av mina fina systerdotter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0