möhippa


Igår hade vi möhippa för bästaste Ninni, den blev verkligen super och hon verkade mer än nöjd. Vi gjorde inget "skämma ut, sälja saker" osv. utan vi kidnappade henne utklädda a´la pingviner (hennes absoluta favorit djur) och tog på ögonbindel och drog iväg emot stan med en flaska skumpa i bilen som färdkost. (vet inte hur många varv i rondellerna jag tog för att försöka vilseleda henne!!). Väl parkerade i stan så får hon ett par hörlurar som vrålar ut system of a down och på med henne på spårvagnen.

Först ut var en sminkning på BareMinerals och lite produkter på det, sedan vidare emot dr. fish för lite fotbehandling och chokladdoppade jordgubbar, kiwi, mineralvatten och cider. Därefter gick vi till heaven 23 för lite dryck. Dagen avslutades med trerätters middag (och självklart en kanna mojito) på Tranquilo. Älskade vän, nu är du redo för att ingå i ett äktenskap -  för möhippan är avklarad.

lite bilder på den goda maten ;)








Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

JÄÄÄÄÄÄVLAR VILKA JÄTTECHIPS!!!!!



låter som en awesome möhippa... skulle jag också vilja ha nån gång. ska tydligen vara bästa festen ever!

2012-04-23 @ 10:10:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Åh vad roligt! Har aldrig varit på Möhippa (eller svensexa). Måste be mina vänner gifta sig snart, haha.



Och taaack! Känns gryyymt att äntligen få det betyg jag så länge kämpat för :D

2012-04-27 @ 09:06:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0