dressyrclinic


Har nyss kommit hem efter en heldag i stallet, är så sluuuuuuut i kroppen men funderar starkt på att dra till gymmet ändå? kanske ska sova en stund på saken för jag helt helt grötig i hjärnan.


Vi har haft dressyrclinic i helgen, igår var jag dock bara där en stund på morgonen när Lova red lektion med Starshine. Hade min systerdotters dop att gå på så jag hade fullt upp. Idag har jag dock varit med hela dagen, även min FÖRSTA dressyrlektion är tagen. Har ju ridit i stortsätt hela mitt liv men aldrig fattat tjusningen med att ta lektioner, rida dressyr osv. förens för ca. ett-två års tillbaka. Ska bli så himla kul att komma igång med lektioner, är fruktansvärt peppad och det känns så skönt att höra att vi är som skapta för varandra och att vi verkligen matchar.


Bjuder på tre bilder ifrån idag sålänge.

Min stjärna! ♥



Agadir är fin han oxå.




.. och Moffe såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0