120819

 
Är riktigt trött idag fasten jag spenderade kvällen i soffan igår, jag har börjat kika igenom Weeds igen och kunde inte sluta titta så jag gick och la mig 05.20 imorse...... Har varit i stallet under dagen och har nyss avnjutit en mästerkocks middag a´la wienerkorv och potatismos, mumma (jag älskar mitt egna potatismos!). Ska slänga mig i soffan och spela lite PS3 innan det är dax att börja tänka på att bli människa igen för att åka in till stan och gå på bio, en typisk söndag i vårat lilla hem många gånger. Idag ska vi se Snabba Cash II, hade tänkt se Spiderman men fanns inga bra biljetter.
 
Vad gör ni såhär på söndags kvällen?
 

Kommentarer
Postat av: E Goodwin

jaa, åh, så välkommen!

2012-08-20 @ 21:55:28
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Vill också se den. :D

Och ja DDD är skitbra, är på säsong fyra nu ^^

2012-08-23 @ 11:35:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0