hoppglad?

 
 
Har precis kommit innanför dörren efter några timmar spenderade i stallet, det har regnet imorse och sedan fick vi fint uppehåll under vårat mararbete vi körde idag tillsammans med S och precis nu började det ösa ner igen - hellre nu än under passet så att siA.
 
Idag så körde vi iaf lite cavaletti, travbommar, lite lydnad och sedan körde vi studs. Jag är så himla ny på det här med hoppning så jag är lite osäker, eller nej ordet är nog inte osäker. Jag har ingen koll på vart jag har mig själv bara... kan inte riktigt sätta fingret på känslan. Men det kommer bli bra det här, S är så himla duktig och hjälper mig mer än gärna nu innan jag kommer igång inför tränare med hoppningen, det kommer gå galant och att jag har en sån fin och snäll häst som är riktigt duktig gör det hela så lätt är ju inte direkt något som gör det sämre, han är väldigt hoppglad men på ett lugnt sätt trots att han mer än gärna vill springa fort, fort, fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0