long time no see

 
Hey mina små loppor!
 
Jag har varit väldigt frånvarande, jag har inte haft någon lust då jag tappat den där glädjen i livet... okej jag ska inte överdriva men jag står utan häst och det är för mig RIKTIGTjobbigt. Jag har bestämt mig för att vänta med att köpa ny tills våren då jag har mycket på gång just nu ändå. Jag jobbar mycket, jag åker om 16 dagar till Thailand och blir borta i tre veckor och i februari börjar jag ev. plugga en intensivkurs på 15 veckor. Jag får förhoppningsvis reda på om jag ska börja plugga näsa vecka, då försvinner 15.000 ifrån kontot - hästkontot. Även det en av anledningarna till att jag valt att vänta, försvinner den summan så måste jag ta och spara ihop den snabbt igen så jag har råd att köpa häst. Jag har hela livet hållt på med hästarna och fasten det är jobbigt så är det nog bara nyttigt för mig att ha en paus, om än ofrivillig. Det är inte så himla roliga att vara hästägare när det ÖSER ner regn, blåser rakt igenom en och är snorkallt, lera upp till knäna osv. (dvs. typ hela hösten och vintern) Men även det saknar jag nu, i ur och skur. Kommer ångra att jag skrev det där....
 
Nåväl, jag har haft det bra den senaste tiden förutom just saknaden av hästen. Har haft en mysig jul med både hans och min familj som vanligt. Mycket fina julklappar och många goa skratt, sprängfulla magar och mysiga stunder.
 
Dukning inför julbordet hos syster.
 
 
Julgranen hos svärföräldrarna.
 
 
Jag hade varit snäll iår med. (Okej några av dom är till oss båda två)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du känner dig gladare snart! Några veckor i Thailand kanske rä det som behövs :)

2013-01-04 @ 10:25:16
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0