meloner, brön, tuttar, bröst, bomber


Sådär, nu är jag redo att slockna. Gärna nu, upp tidigare än tänkt för att åka till stallet och mocka + fixa foder och därefter bege mig ut emot saltholmen och färjan till jobbet. Jobbar dock bara till 19, SKÖNT. Sedan är jag ledig två dagar och jobbar dygn på söndag 9-10.30, så det är fan fullt ös ända fram tills vi åker nu. På måndagen hinner jag inte hem och sova innan vi ska åka till orust för att lämna Sally hos mina svärföräldrar som ska vara hundvakt.  Och sedan är det packning som ska fulländas osv.

På fredag eller lördag så MÅSTE jag ut på stan och leta hitta en bikini, vilket inte betyder att bara springa in på H&M  - finns inte en ända överdel som passar och inte gjort sedan jag var 14, hur kul tror ni det är? var glad för era fina tuttar med bra storlek där ni kan köpa massor av fina bikiniöverdelar i mängdor för en bra peng, känns sådär att behöva gå till riktiga underklädersbutiker och lägga runt 500;- om inte mer för EN del (som inte ens är specsnygg många gånger......). Tuttarna ner i storlek en vacker dag, någon dag.  Underdel köper jag säkert någon enkel och lätt matchad på H&M dock, billigt och bra!


bild från 2007-2008? I thailand ivartfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0