en vecka eller två på orust

 
Ska alldeles strax sticka iväg till jobbet för att arbeta i enbart 3,5h, känns lite onödigt men det är pengar det med. Direkt efter jobbet sticker jag hem och hämtar svarta vargen (aka. sally) och glider vidare till stallet för att ta in min prins och göra iordning honom och hans saker för att sedan vänta in syster som kommer och hämtar honom (jag åker i egen bil). Jag och Melwin kommer tillbringa en vecka eller två ute på Orust hos syster, ska bli så himla härligt att få rida tillsammans med min syster igen, det vääääldigt längesedan. Eftersom vi inte fått på drag på bilen än så kör syrran honom både dit och hem.
 
Dom har kommit lång väg sedan denna bilden togs, dom får morfars gamla gård så himla fin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0