lookin´ good in red.

 
ÅH, idag red jag barbacka en kortis (tillbaka till hagen ifrån stallet, efter våran uteritt) på första gången på jag vet inte hur länge... shit vad jag har saknat det. Det ska helt klart bli en hel barbacka tur någon dag..
 
Här är en bild på min prins ifrån idag, har lite funderingar på om jag ska sälja mitt schockemöhle träns för att sedan köpa ett nytt fast i svart. Detta är ju brunt och har inte längre någon brun sadel då jag sålt av både derssyrsadeln och hopp då dom inte passade Melwin. Stör mig något så fruktansvärt på olika färger på utrustningen serrni. Är bli så himla härligt att kunna använda FÄRG på sin häst föresten!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine

fint! tycker mörkbruna/svarta hästar är så snygga i rött :)

Svar: Ja eller hur är dom? :) Så himla kul att jag kan köpa massa färger till honom, åker ner till falsterbo på måndag, hoppas att hitta en massa på mässan!! :)
kthenewone.blogg.se

2012-07-06 @ 11:28:56
URL: http://celgus.blogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: tackar :)
kthenewone.blogg.se

2012-07-06 @ 19:18:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0