nytt stjärnskott

 
Ursäkte IGEN för den sämsta uppdateringen, men jag har haft fullt upp.. Jag har faktiskt tagit beslutet om att lämna tillbaka Starshine till sin ägare och IMORGON så anländer min nya häst, han levereras runt 17 tiden och jag är så förväntansfull. Starshine står dock kvar hos mig fortfarande men jag kommer köra hem henne i veckan. Hon är så OTROLIGT flockbunden så det funkar inte längre, tyvärr för hon är en superhäst annars...
 
I lördags hittade jag iaf min nya stjärna och jag har en riktigt bra magkänsla, det klickade direkt och han skrek "KÖP MIG, SNÄLLA JAG VILL FÖLJA MED DIG HEM!". Bilden här nedan är ifrån provridningen, min medryttare som är på bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0