älskade och fruktansvärt saknade vän!


Idag är det jag som har full koll på två flighter, kl 21.45 ska min älskade vän landa på landvetter. Han är så jävla saknad så det är helt galet. Ska köpa med mig lite av hans favorit godis som vi kan ha som färdkost hihi! Han lämnade oss här hemma i sverige för att plugga, nu har han pluggat klart och jobbar där istället... frågan är om han någonsin kommer komma hem igen. PUH, man får nöja sig med att få hem han på "semester" nu för tin. Jag är så glá för hans skull, lever loppan i L.A!

Kevin Austin, en utav mina absolut bästa och närmsta vänner ♥



Två gamla ifrån 2008, tack för du alltid finns där vännen. Även fast vi numera bor otroligt långt ifrån varandra så kommer jag alltid finnas här för dig, tjugofyrasju.




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Myyyspys! Hoppas ni har trevligt tillsammans nu då. Älskar när man träffar sina vänner igen som man inte sett på länge. :)



Och tack! Feels good to be back, hehe. ;-D

2012-06-18 @ 11:05:49
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha härligt! Då köper du kalsonger du tycker är sexiga, smart. Ska jag också börja göra ;-)

2012-06-19 @ 12:05:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0