120312


Håller på att städa big time här hemma just nu, dammsugit hela huset och nu är jag igång med dammningen och sedan ska det torkas golv osv. ska nog städa ur kylskåp och micro när jag ändå är igång så kommer jag känna mig jävligt nöjd ikväll. Nya sängkläder och ett nystädat hem, otroligt skön tanke. MHMMMMM!

Ska även till stallet senare, tanken var att jag skulle dit direkt efter jobbet men jag fastnade ju med städandet här hemma så det får bli senare ikväll jag beger mig dit. Var ute på en SVETTIG promenad igår, hon var så himla hyper så hon var redan lite svett när vi gick ifrån stallet, hon fick springa av sig lite i paddocken innan vi gick hem igen. (ca. 10-15min skritt till våran paddock), hon var högt och lågt under promenaden så jag blev rätt svettig jag med.
Men gud vad jag gillar henne - vi kommer bli ett bra team! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0