long time no see, nu för tin.


Har precis gluffsat i mig en äggmacka och ett paket med nudlar... fin middag va? Jag har bara hunnit äta sedan jag kom hem ifrån jobbet och nu ska jag iväg till stallet för att mocka och fixa foder, har 20min på mig där borta så jag är måttligt stressad. Kl. 17 börjar jag jobba inne i stan, lite extra pass är verkligen mer än behövligt just nu.

Igår red jag Starshine för första gången sedan jag hämtade hem henne, vi har nämligen startat med promenader och lite longering dom första två veckorna eftersom hon är så ur kondition. Hon har knappt blivit riden på 3 år... så ni förstår nog att jag går väldigt försiktigt fram. Vi tog iaf en skritt tur på 35-40min och hon var ett krutpaket fo sho. Det var en väldigt svettig dam efter våran lilla skritt tur, men så är det när man är mer i luften än på marken.... haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0