oh happy day


Idag hade jag riktigt härliga timmar i stallet och min tjej skötte sig så bra, vi hade lite ont om tid så vi gick ut på en bensträckare i 20-30 min men sedan så ringde dom och bad mig komma senare till jobbet så jag passade på att följa med en av tjejerna i stallet ut på en skritt tur, hon var inte i luften en ända gång, hon var spänd och tittig men höll alla fyra hovar på backen under hela ritten (hon blev lite skraj en gång och ryckte till rejält men som sagt, hade alla fyra hovar på marken). Känns så himla skönt att allt går så bra, det är inte alltid lätt med ny häst men vi har verkligen klickat! ♥

Ska försöka få med någon som kan ta lite kort någon dag, blir mest bara massa mobilbilder just nu. (kan ha att göra med att både min kompaktkamra och objektiv till systemkamran är i thailand, pappa har lånat) Denna är ivartfall ifrån våran bensträckare tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0