glee?


Sitter och är trött, men ändå inte trött.. förstår inte hur det kan gå ihop ibland. Ska iaf försöka sova, tänkte börja kika igenom Glee som jag har tänkt att göra tusen gånger men aldrig gjort. Imorgon står det jobb på schemat på kvällen för min del, på dagen kommer jag befinna mig i stallet och så ska jag ta mig tid för att sätta mig ner och plugga. Städa här hemma måste jag oxå göra..

Starshine har stått inne nu i två dagar pga. avmaskning (hon hade 2000 epg!!!!) så hon har varit gott uttråkad men det har gått bra iaf, trodde hon skulle riva halvaboxen men hon nöjde sig med att bra låta mig få mocka trippelt så mycket. Igår vilade hon förutom bensträckaren på 10-15min och idag tog vi en promenad på 45 minuter. Imorgon är det betesläpp för våra hästar i stallet, tänkte ta med kamran och se om man får fångat några härliga ögonblick kanske!?

Kommentarer
Postat av: anna

jag tyckte glee var supermysigt i början men det tappar tyvärr, som alla serier. men kollar fortf på det, det har sina fina stunder :)

2012-06-04 @ 19:51:08
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh det låter bra :D jag ville liksom inte hamna i iphone-träsket, inte än :O

men jag tror att one s är bra :D den är fin i alla fall :D

2012-06-04 @ 22:32:46
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0