tragiskt.


Idag har det varit en känslosam dag i stallet då en av hästarna har varit tvungen att lämna oss lite hastigt, hon skadade sig i söndags på något okänt sätt och idag så fick hon galopperade hon vidare till dom evigt gröna ängarna. Ägaren tog ett mycket starkt beslut, alla mina tankar har gått till dom idag. Medans avlivningen skedde så åkte jag bort till paddocken med några andra och lekte av sally, medans vissa stannade kvar och hjälpte till med allt. Så himla hemskt och det kan verkligen vända på två röda.




Annars har jag varit i stallet i stortsätt hela dagen, det är sån tid då alla ska tvätta täcken osv. så tvättmaskinen har gått varm i stallet, jag har rotat fram några av mina som jag ska föröka få tvättat i dagarna med. SÅ HIMLA SKÖNT MED TVÄTTMASKIN I STALLET SOM KAN TA ALLA TÄCKEN!

fick hittat detta gamla vintertäcket, har blivit lite.... obehandlat det sista så att sia, men ska kika om det går bort i tvätten eller om det måste slängas.


Kommentarer
Postat av: anna

nej vad tråkigt =/

2012-05-21 @ 07:45:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0