söndagsbio

 
Goday´
 
Idag är det söndagsbio som gäller, egentligen är det jobbhelg men blev hemskickad efter 13 minuter idag så har hela dagen ledig (Ibland ÄLSKAR jag mitt jobb, haha!). Pratade med min kära fader och vi kom på idén att gå på bio allihopa, så tillsammans med pappa och M och hennes två "barn" (samma ålder som mig) tar jag och hjärtat och ser på Hypnotisören, boken är ju riktigt bra så har rätt höga förväntningar på filmen, men får tänka på att ingen filmatisering toppar själva boken i sig - någonsin. Har ni läst någon bok som blivit filmatiserad och tyckt att filmen är bättre?Nog för att jag kan tycka filmerna är ruskigt bra, men böckerna brukar ändå vara en klass för sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

böckerna är ALLTID bättre. Hypnotisören läste jag dock aldrig ut. Det kom annat i mellan jag och tröttnade på storyn. Däremot älskar jag Keplers andra böcker, så galet spännande!

2012-10-07 @ 13:17:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0