120911

 
Gokväll´ (eller typ godnatt)
 
Idag har det varit stressigt big time, jag var så nervös när tandläkaren skulle kolla Melwin så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, han är ju stencool med typ ALLT men tandläkaren var något nytt för min del med honom så jag hade ingen aning om hur han skulle reagera. Totalt i onödan såklart och varför ens nerva upp sig för något sådant, så jävla löjlig är jag! Han var lika lugn och fin som vanligt, och han hade dessutom jättefin mun/tänder så jag behöver inte betala en krona, kan säga att det kändes väldigt bra HAHA! (Nu kommer han få ett nytt schabrak istället, då blir han nog nöjd!) Det var 11 av 13 hästar som skulle kollas så hon hade fullt upp i vårat stall idag kan man säga :]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0